Hvad er dine bedste minder fra et godt hotelophold? Det spørgsmål stillede vi i sin tid os selv, og så skabte vi et moderne og tidssvarende hotelkoncept. Vi har skåret alt unødvendigt fra, og fokuserer i stedet på kerneoplevelsen.
Vi har automatiseret check-in-processen, således at du ikke skal stå i kø i en reception for at få udleveret en nøgle.
I stedet får du, tilsendt en kode, så du nemt og bekvemt kan tjekke ind, når det passer dig.
Samtidig kan du dele koden med familie og venner, så I ikke er afhængige af at skulle dele en nøgle eller et adgangskort.
Receptionen har vi flyttet online, så du nemt og hurtigt kan få svar på dine spørgsmål på skrift og telefon døgnet rundt, alle årets dage. Det betyder, at vi er nemt og hurtigt til rådighed både før, under og efter dit ophold.
Hvor mange andre hoteller er timer eller dage om at svare, vil du opleve, at vi svarer med det samme – 24/7. Vi har selvfølgelig også personale på hotellerne, så der altid er nogen til at hjælpe dig.
De fleste har nok prøvet at stå i kø i en hotellobby og vente på, at man kan tjekke ind og få udleveret sin nøgle i receptionen. Hos Nord Collection har vi erstattet den fysiske reception med en onlinereception, som sikrer, at du får tilsendt din kode inden ankomst. Alle vores hoteller er udstyret med intelligente smart locks, som kræver en unik kode, og som kun virker for dig og dem, du deler koden med – og kun i den periode, du har booket. Det er både nemt og bekvemt.
Skulle du ankomme tidligere end din lejlighed eller dit værelse er klar, tilbyder de fleste af vores hoteller gratis bagageopbevaring, så du kan stille din bagage og gå på opdagelse i byen. Så snart dit værelse er klar til check-in, vil du modtage en besked fra os. På den måde vil du næsten altid kunne checke ind tidligere, hvis du skriver til os, at du har brug for at checke ind før kl. 14.
Vi har gentænkt måden at drive hotel og har fra egne rejser rundt omkring i verden gjort os en række personlige erfaringer om hvilke faciliteter, vi sætter pris på under et hotelophold.
Vi har fokus på gæsteoplevelsen fra A til Z, og ud fra den feedback, vi modtager, evaluerer vi løbende og forsøger hele tiden at forbedre os.