Vilkår og betingelser - Nord Collection

Vilkår og betingelser

Selskabet Nord Collection ApS (CVR: 38406760) driver følgende hoteller og lejlighedshoteller: Apēron Apartment Hotel, Rosenborg Hotel Apartments, STUDIO1A Hotel Apartmens, SleepCph, Nord Hotel Apartments og City Square Hotel Apartments. Selskabets adresse er Frederiksberggade 19, 3 1459 København K. I det følgende vil Nord Collection ApS blive benævnt “Nord Collection”.

Nedenstående vilkår og betingelser gælder for alle reservationer og ophold på et af Nord Collections hoteller. Ved at foretage en reservation via en hvilken som helst online platform accepterer kunderne de vilkår og betingelser, der er angivet nedenfor.

 

Betaling, annullering og ændring

Betalingspolitik

Vi accepterer betaling med følgende kort: VisaDankort, Visakort, Mastercard, American Express-kort og China UnionPay fra kunder verden over.
Det er ikke muligt at betale med kontanter eller bankoverførsel.
Alle priser er angivet i danske kroner og er inklusiv moms.

Nord Collection forbeholder sig retten til at bede om identifikation, der matcher kreditkortindehaverens identitet og forbeholder sig også retten til at annullere reservationen, hvis vi har mistanke om, at reservationen er reserveret med et stjålet kreditkort.

For reservationer foretaget mere end 7 dage i forvejen, opkræver vi betaling 7 dage før ankomst. Nord Collection forbeholder sig retten til at annullere en reservation, hvis betalingen ikke kan foretages med det registrerede kreditkort.

Det er ikke muligt at betale på hotellet ved ankomst. Alle vores hoteller et selvbetjente og uden en fysisk reception.

Vi forbeholder os retten til at annullere en reservation, hvis vi ikke er i stand til at opkræve det kreditkort, der blev givet ved reservationen.

Afbestillings- og ændringspolitik

For direkte reservationer foretaget via vores hjemmeside:

Hvis værelsesprisen er påvirket af en ugentlig eller månedlig rabat, forbeholder Nord Collection sig retten til at fjerne denne rabat, hvis opholdet forkortes på en måde, så opholdet ikke længere er henholdsvis en uge eller en måned.
For reservationer booket gennem en tredjeparts-platform, såsom Airbnb, Booking.com etc. gælder det, at reservationen er underlagt de afbestillingsbetingelser, som fremgår af bookingplatformen, når reservationen foretages.
Hvis du vælger en ikke-fleksibel/ikke-refunderbar reservation, kan den ikke refunderes, ændres eller flyttes til andre datoer, når den først er foretaget.
Eventuelle tilbagebetalinger vil blive behandlet inden for 5-10 hverdage fra den påbegyndte annullering, og pengene vil blive refunderet til det kreditkort, der blev brugt til betalingen.

Udeblivelse

Hvis du ikke giver os besked på forhånd, og ikke tjekker ind senest kl. 10.00 dagen efter ankomstdatoen angivet på din reservationsbekræftelse, vil din reservation blive betragtet som udeblivelse (no-show), og du mister din brugsret til lejligheden/værelset for de resterende nætter, du har reserveret. Reservationen vil blive annulleret uden refusion.
Bemærk venligst, at hvis du ønsker at gøre brug af reservationen efter den oprindelige ankomstdato, er det dit ansvar at kontakte Nord Collection senest på den planlagte ankomstdato.

Reservationsoplysninger

Prisgaranti

Når du booker din overnatning direkte på vores hotellers egne hjemmesider, garanterer vi, at du får dit ophold til den bedste online pris. Hvis du finder en lavere pris et andet sted, bør du alligevel booke her – vi matcher den pris du har fundet og giver yderligere fordele som inkluderet ”late check-out”, mest flexible aflysningspolitik og masser af andre fordele. Kontakt os på guestsupport@nordcollection.dk for at gøre brug af prisgarantien og send link og billede af den pris du har fundet.

Sammenligner du vores priser med andre online priser, skal du være opmærksom på, at antal personer, ankomstdato, opholdslængde, værelsestype, annulleringsbetingelser og pakkeindhold er det samme på begge tilbud, før du kan lave en nøjagtig prisvurdering.
Prisen skal være offentlig tilgængelig og mulig at booke – det vil sige, at reservationen skal kunne fuldføres.
De fleste internetsider er omfattet af prisgarantien, f.eks. (men er ikke begrænset til) Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, HRS.com.

Priser fundet i andre valuta end danske kroner er ikke omfanget af garantien.
Gæsten skal fremsende dokumentation for prisen med link og screenshot af prisen og prisen skal inkludere alle skatter og gebyrer.

Rabatkoder

For at rabatkoder er gyldige, skal de tilføjes, før reservationen er afsluttet. Det er ikke muligt at anmode om tilføjelse af en rabatkode efter reservationen er bekræftet.
Det er gæstens eget ansvar at kontrollere, at rabatkoden er trukket fra den endelige pris, inden reservationen gennemføres.

Ekstra gebyrer

Bemærk venligst, at der kan blive pålagt yderligere gebyrer, hvis gæsten ikke overholder husreglerne eller forårsager skader på lejligheden eller værelset og dets interiør.
Vores husorden kan læses i sin fulde længde nedenfor.

Gæsten, eller hvem der nu er ansvarlig for reservationen, er ansvarlig for skader på ejendommen som følge af uagtsom eller uansvarlig adfærd fra gæster eller besøgende.
I tilfælde af overtrædelse af husordenen forbeholder Nord Collection sig ret til at kræve erstatning for ekstra rengøring og skader på lejligheden/værelset.

Indtjekning og udtjekning

Indtjekning er som standard fra kl. 14.00, men vi tilbyder tidligere indtjekning uden omkostning, hvis lejligheden er klar og det er muligt. Vi tilbyder dog ikke tidlig indtjekning før kl. 10.00.

Udtjekning er som udgangspunkt kl. 10:00 på de fleste af vores hoteller. Men hvis du vil sove lidt længere, kan du bestille senere udtjekning kl. 12.00 direkte gennem tabletten i lejligheden/på værelset.
For alle reservationer foretaget direkte via vores hjemmeside tilbyder vi gratis sen udtjekning kl. 12.00.

Vi forbeholder os retten til at opkræve et ekstra gebyr på en ekstra nat, hvis udtjekningstidspunktet ikke overholdes.

Hvis du allerede bor hos os og ønsker at forlænge dit ophold, beder vi dig venligst gøre dette enten via vores hjemmeside eller ved at kontakte vores receptionsteam, og de vil med glæde hjælpe dig.

Registrering / indtjekningsformular

For at indtjekningsprocessen skal forløbe så smidigt som muligt, er den hurtigste måde at tjekke ind på ved at udfylde den indtjekningsformular, som du modtager inden din ankomst.

Indtjekningsformularen er obligatorisk og skal udfyldes af den gæst, som foretog reservationen, og som derfor er ansvarlig for reservationen. Uden en korrekt udfyldt indtjekningsformular – samt gyldigt ID, såsom offentligt id eller pas/kørekort – vil vi ikke tillade gæsten at bo på vores hoteller. Det er gæsternes ansvar at sikre sig, at check-in formularen er korrekt udfyldt.

Hvis du af en eller anden grund har problemer med at udfylde formularen, bedes du kontakte os, og vi vil med glæde hjælpe dig.

Aldersbegrænsninger

Gæster under 18 år må ikke bo på vores hoteller på egen hånd. Gæster, der overnatter, skal ledsages af mindst én værge over 18 år. Nord Collection forbeholder sig retten til at annullere reservationen, hvis der ikke kan fremvises gyldigt ID – kontakt os venligst inden du foretager din reservation, hvis du er i tvivl.

Rengøringsgebyr

Alle reservationer inkluderer et rengøringsgebyr, der dækker den slutrengøring, der udføres, når du forlader lejligheden eller værelset. Det opkrævede beløb varierer afhængigt af lejligheden eller værelsestypen. Rengøringsgebyret dækker ikke ekstra rengøring udført under dit ophold.

Hvis du ønsker ekstra rengøring under dit ophold, bedes du kontakte receptionsteamet for mere information. Rengøring midt på opholdet kan tilkøbes mod et tillægsgebyr direkte på tabletten i lejligheden/værelset.
Alle vores lejligheder er udstyret med en støvsuger, som gæsten kan benytte under sit ophold.

Morgenmad

Vi tilbyder ikke morgenmad på nogen af ​​vores ejendomme. Receptionsteamet hjælper dog gerne med anbefalinger til, hvor man kan spise morgenmad i byen.
Alle lejligheder har et velfungerende køkken. Køkkenerne er udstyret med gratis kaffe, te, salt og olivenolie. Kontakt receptionsteamet, hvis du løber tør for noget af dette under dit ophold, og vi vil med glæde genopfylde det for dig. For værelser uden køkken er der et fælles køkken til rådighed til din brug.

Antal gæster

I værelset/lejligheden er det kun tilladt at være det antal gæster, som der står på reservationen, medmindre der er en forhåndsgodkendt aftale med hotellet. Vi forbeholder os retten til at bede yderligere gæster om at forlade værelset/lejligheden, og vi forbeholder os retten til at afslutte reservationen uden nogen refusion – dette vil ske i tilfælde, hvor det er sandsynligt, at formålet med de ekstra gæster er at afholde fest, og/eller hvis vi finder det sandsynligt, at andre husregler vil blive brudt.

Adgangskode

Vi bruger unikke koder, som giver vores gæster adgang til bygningen og det værelse/lejlighed, de har reserveret.
Denne kode må kun deles med de personer, der bruger lejligheden/værelset. Hvis vi observerer personer, der ikke er officielt registreret til at bruge koden, forbeholder vi os retten til at bede dem om at forlade værelset/lejligheden.

Børnepolitik

Børn i alle aldre er velkomne på Nord Collections hoteller. Børn på 3 år og derover betragtes som voksne på vores hoteller.
Vi tilbyder gratis barneseng til de yngste børn (0-2 år). Bemærk venligst, at selvom vi med glæde stiller en barneseng til rådighed, skal gæsterne selv medbringe sengelinned til denne.

Sengelinned og håndklæder

Sengelinned og håndklæder er inkluderet i reservationen af en lejlighed eller værelse på en af ​​Nord Collections ejendomme. Vi forbereder lejligheden eller værelset efter antallet af gæster, der er registreret på reservationen. Hvis du har brug for ekstra håndklæder eller skift af sengetøj under dit ophold, bedes du kontakte receptionsteamet.

Klager

Vores gæsters tilfredshed er altafgørende for os. Kontakt venligst vores receptionsteam, hvis du har spørgsmål eller bekymringer. De vil hjælpe med at udrede eventuelle misforståelser. I tilfælde af at du ikke er tilfreds med afgørelsen af din klage eller vores behandling af en sag, er du velkommen til at skrive til guestsupport@nordcollection.dk.

Glemte sager

Vi tager intet ansvar for glemte eller mistede effekter under dit ophold, og vi kan ikke garantere, at det, du har glemt eller mistet, bliver fundet. Bemærk venligst, at porto betales af gæsten, hvis vi finder glemte sager og at gæsten ønsker disse fremsendt.

 

Hotelpolitik / husorden

Hvis nogen husregler bliver overtrådt eller ignoreret, forbeholder Nord Collection sig retten til at opsige reservationen uden varsel og uden refusion. Nord Collection er ikke ansvarlig for at finde en alternativ bolig.

Nord Collection forbeholder sig retten til at nægte gæsten adgang til ejendommen, hvis gæsten eller et medlem af gæstens selskab (eller enhver anden person inviteret af gæsten til ejendommen) overtræder vores husregler eller enhver anden dansk lovgivning.

Nord Collection forbeholder sig retten til at nægte gæsten adgang til ejendommen, hvis der er sandsynlighed for, at nogle skader på ejendommen, er forårsaget som følge af gæstens adfærd eller adfærd hos nogen personer, som gæsten har inviteret.

Gæsten indvilliger i at overholde generel dansk lovgivning.

Overvågning

Gæsten er opmærksom på og accepterer, at fællesområderne på vores hoteller er overvåget med videokamera, og at en sikkerhedsvagt vil rundere på hotellet i løbet af natten.

Dyr

Kæledyr eller andre dyr er ikke tilladt på vores hoteller. Hvis det ignoreres, vil det medføre en bøde på 7.500 kroner.

Støjpolitik

Vi kræver, at der er stille på vores hoteller mellem kl. 22.00 og 8.00. Dette håndhæves for at sikre, at alle gæster får det bedst mulige ophold på vores hoteller, og vi kræver at alle overnattende gæster har respekt for deres naboer.

Et meget højt støjniveau, på et hvilket som helst tidspunkt af dagen, vil ikke blive tolereret.

Fester og events

Det er ikke tilladt at afholde fester eller arrangementer på nogen af ​​vores ejendomme. I tilfælde af at denne regel ignoreres, vil gæsterne være forpligtet til at forlade hotellets område med det samme uden refusion. Derudover vil der blive pålagt ekstra gebyrer for at dække ethvert behov for ekstra rengøring eller reparation af forårsagede skader. Enhver undtagelse fra reglen er kun tilladt med forudgående skriftligt samtykke fra Nord Collection.

Rygning og stoffer

Rygning og enhver indtagelse af narkotika er ikke tilladt nogen steder på Nord Collections hoteller – hverken inde eller på hotellets udendørs arealer.
Overtrædes vores ikke-ryger politik vil det medføre en bøde på 7.500 kroner og eventuel bortvisning uden mulighed for tilbagebetaling.
Stearinlys, røgelse og æteriske olier (diffuserende, fordampende osv.) er ligeledes forbudt.
Det samme gælder indtagelse af ​​lattergas.

Kommerciel brug af vores hoteller

Vi tillader ikke, at vores lejligheder eller værelser anvendes til kommercielle formål uden forudgående aftale med Nord Collection. Gæsten forpligter sig til ikke at bruge ejendommen til ulovlige eller kommercielle formål, herunder, men ikke begrænset til, at fremleje ejendommen.

Adgang under opholdet

Gæsten er forpligtet til at give Nord Collection eller deres repræsentanter (inklusive håndværkere) tilladelse til, med rimeligt varsel, at få adgang til lejligheden eller værelset på ethvert rimeligt tidspunkt under opholdet.
I nødstilfælde forbeholder Nord Collection sig ret til at få adgang til lejligheden/værelset uden forudgående varsel. Dette inkluderer, hvis et problem skal løses hurtigt, og gæsten ikke kan kontaktes i tide.

Brug af køkken

Ovnene og mikroovnene, der er installeret i vores køkkener, må kun bruges til opvarmning af fødevarer og ikke andre ting. Det er forbudt at bruge ovnene/mikroovnene på en måde, der forårsager røg. Enhver forkert brug af ovnene/mikroovnene, der udløser hotellets brandalarm, vil medføre en bøde på 7.500 kroner. Den automatiske brandalarm vil kun aktiveres, hvis der udvikles kraftig røg. Bøden dækker vores gebyr til brandvæsenet, der opkræver os for udrykning til hotellet.

Læs vores persondatapolitik her: https://nordcollection.dk/persondatapolitik